Garantii

  1. Tootjapoolne garantiiaeg on välja toodud toote lehel. Garantiiaja jooksul esinevad puudused saab klient rahuldada tootja poolt litsentseeritud ametlikus garantiiremondis. Toote ostmisel väljastatakse garantii dokument koos tootega, kus Te saate tutvuda garantiitingimustega.
  2. Ostetud toote garantiid tõendavad dokumendid on tootja poolt lisatud dokumendid ning müügiarve, mis tuleb esitada koos tootega garantiiremonti. Arusaamutuste vältimiseks, kontrollige toodete kättesaamisel dokumentide olemasolu, kus on märgitud: toote mudel, seerianumber, müügi kuupäev, müüja ja ostja allkirjad.
  3. Enne kauba kasutamist tutvuge tähelepanelikult kasutujuhendiga ning kasutage toodet vastavalt tootja soovitustele.
  4. Lazy.ee vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul pärast seda, kui toode on Teile üle antud.
  5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Teil õigus nõuda toote asendamist või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Lazy.ee kulul.
  6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie pangakontole hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates tellimusest taganemisest ja toote tagastamisest.
  7. Viies tellitud toote garantiiremonti, on soovitav panna toode originaalpakendissse koos kõikide tarvikutega (selleks, et toodet  oleks võimalik sisse lülitada).

Garantii alla ei kuulu:

  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel;
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne poolt;
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
  • tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
  • tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on tekkinud toote ebaõigest kasutamisest, tarkvara ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil
  • kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, CD-plaadid, kulumaterjalid, litsentsid jms) ning pakend ja dokumentatsioon;
  • Ilma nõuetekohaselt vormistatud dokumendita, arveta või antud garantiitingimuste puudumisel garantii ei kehti;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
  • defekte ega väidetavaid defekte, mis on tulenenud asjaolust, et toodet kasutati koos toote, tarviku, tarkvara ja/või teenusega, mida tootja või müüja ei ole valmistanud ega tarninud või asjaolust, et toode ühendati sellise toote, tarviku, tarkvara ja/või teenusega, mida müüja või tootja ei ole valmistanud või tarninud.